Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin
Autor Wiadomość
Świetlistooki
Gwiezdny



Klan:
gwiezdni

Księżyce: Więcej niż gwiazd na Srebrnej Skórze
Płeć: Kocur
Wysłany: 2012-12-21, 17:01   Regulamin
   Wygląd: Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.


I - Rejestracja i posiadanie konta

1. Rejestrując się na forum automatycznie akceptujesz poniższy regulamin.
2. Rejestracja jest równoznaczna z zobowiązaniem się do przestrzegania zasad panujących na forum.
3. Wolno mieć więcej niż jedno konto na ściśle określonych zasadach. [idź do > III - Multikonta]
4. W przypadku posiadania rodzeństwa z którym dzieli się IP należy powiadomić Administratora, aby nie wynikły z tego nieprzyjemne konsekwencje.
5. Zabronione jest korzystanie z VPN. W przypadku wykrycia ukrytego adresu IP użytkownika niezależnie od faktycznego powodu jest to uznawane za próbę oszustwa i ukrywanie multikont. Złamanie tego punktu grozi zablokowaniem możliwości posiadania multikont na okres 6 miesięcy.

II - Konto

1. Avatar musi być odzwierciedleniem Twojej postaci. Maść, długość sierści i wiek kota na avatarze powinny być jak najbardziej zbliżone do opisu wyglądu.
2. Używanie rysunków w avatarach i sygnaturach nie jest zabronione pod warunkiem, że rysunek/grafika jest wykonana przez użytkownika lub użytkownik ma pozwolenie autora na jego użycie.
3. Wygląd Twojej postaci (kolor futra, oczu, wielkość postaci) musi być całkowicie realny i nie podlega zmianie! Zabronione jest granie szylkretowym (tricolor) kocurem. W przypadku miotów respektowane są również zasady genetyki, a cechy pokroju: wygląd kota orientalnego, zawinięte czy oklapnięte uszy muszą być odziedziczone po co najmniej jednym rodzicu.
4. Choroby, z którymi postać się rodzi, muszą zostać opisane w Karcie Postaci, a w niektórych przypadkach, gdy schorzenie znacząco wpływa na sprawność postaci (np. częściowa lub całkowita utrata jednego ze zmysłów, wady kończyn) początkowa pula punktów do statystyk może zostać obniżona.
5. Nazwa użytkownika to imię Twojej postaci; powinna być zapisana z wielkiej litery, a ponadto nie może zawierać cyfr i znaków specjalnych (z wyjątkiem sytuacji, gdy powtarzają się nicki - wtedy jest możliwe dodanie kropki/przecinka). Imię musi być zgodne z zasadami forum. [idź do -> IMIONA W ŚWIECIE WOJOWNIKÓW ]
6. Wszystkie pola profilu dotyczące postaci muszą być jak najszybciej uzupełnione.

7. Grę na forum rozpoczynasz po przeczytaniu regulaminu, zapoznaniu się z zasadami, stworzeniu i zaakceptowaniu Karty Postaci. Karta Postaci, również po zaakceptowaniu, musi zawierać wszystkie wymagane informacje i spełniać formalne wymogi czytelności i przejrzystości, podane w temacie z formularzem. [idź do -> FORMULARZ KARTY POSTACI ]
8. Kartę Postaci akceptuje administrator lub moderator. W przypadku wystąpienia błędów użytkownik dostaje informację przez prywatną wiadomość i ma tydzień na wprowadzenie zmian, w przeciwnym wypadku Karta Postaci trafia do archiwum.
9. Użytkownik zaczyna od rangi kociaka. W przypadku kolejnych kont jest możliwe założenie postaci pozaklanowej i start z pozycji samotnika/pieszczocha.
10. Niedozwolone jest granie postaciami książkowymi, czyli jednoczesne posiadanie ich imion, charakteru oraz wyglądu (imiona wojowników z książek mogą się powtarzać na forum).
11. Gra całkowicie głuchym kotem jest zakazana, ze względu na realia i fakt, że taki kociak nie poradziłby sobie na wolności.

12. NIE KASUJEMY KONT. Jeśli gracz kończy grę postacią (dopuszcza się, gdy postać fabularnie zginie/zaginie lub zostanie uśmiercona/porzucona w odpowiednim temacie), jej konto zostaje dodane do odpowiedniej grupy.
13. Konta dodawane są do grupy nieaktywne/zaginione (oraz przekazywane do adopcji, jeżeli została wyrażona zgoda na przejęcie konta), jeżeli gracz nie zgłosił nieobecności i nie logował się na konto od miesiąca. Analogicznie postać uznawana jest za zaginioną w momencie, w którym gracz logował się, jednak nie napisał żadnego posta fabularnego od dwóch miesięcy. Powrót postaci uznanej za zaginioną odbywa się ze stopy samotnika i wymaga zaktualizowania karty postaci. Jeśli gracz zgłosi nieobecność na czas nieokreślony, okres ten przedłużony jest do trzech miesięcy.
14. Gracz, który odchodzi z forum lub porzuca postać, w poście z odejściem/porzuceniem może określić, co się dzieje z jego postacią: może ona zostać oddana do adopcji, uśmiercona, dodana do grupy NPC lub, jeżeli gracz chce mieć w przyszłości możliwość powrotu do tej postaci, dodana do zaginionych. Wiążąca jest decyzja z posta o odejściu lub porzuceniu, nawet jeżeli w Karcie Postaci została wyrażona zgodę na adopcję. Decyzja ta wchodzi w życie po upływie tygodnia; wyjątkiem jest sytuacja, w której postać w fabularnym poście umrze lub odejdzie z klanu, wówczas decyzja wchodzi w życie natychmiast. Administracja zastrzega sobie prawo do nieprzystania na prośbę użytkownika o oddanie postaci do adopcji i dodanie do grupy NPC, podając przy tym powód.
15. Postać, której gracz odchodzi z forum lub która zostaje porzucona, nie może być uznana za chorą; takie postaci są automatycznie uznawane za nieobecne w klanie i muszą powrócić ze stopy samotnika. Punkt nie dotyczy postaci oddanych do adopcji, które mogą być uznane za chore przez okres oczekiwania na adopcję jeżeli ten nie trwa dłużej niż trzy miesiące (fabularne sześć księżyców).

16. Karta Postaci powinna być systematycznie aktualizowana. Warunkiem otrzymania zgody na multikonto jest posiadanie aktualnych podstawowych informacji w Karcie Postaci (imię, ranga, klan, wygląd).

III - Multikonta

1. Administrator musi wiedzieć o każdej kolejnej postaci. Jeżeli chcesz mieć multikonto, musisz napisać do administratora z prośbą o jego zgodę.
2. Ograniczona liczba kont. Można mieć maksymalnie pięć kont, na każde z kolei trzeba mieć osobną zgodę administratora, przy czym piąte konto jest kontem dla osób szczególnie aktywnych.
3. Tylko JEDNO z pięciu aktywnych multikont może być postacią stworzoną jako samotnik/pieszczoch dwunogów niezwiązany z żadnym miotem fabularnym lub NPC. Wszystkie pozostałe postaci muszą pochodzić z miotów fabularnych lub NPC.
4. Zgody na multikonta są przyznawane przede wszystkim na podstawie liczby postów i stażu na forum zgodnie z Regulaminem Multikont.
5. Administrator ma prawo odmówić udzielenia zgody na multikonto, podając powód.
6. Limit kont dotyczy również adresu IP - dlatego rodzeństwo, piszące jednego z komputera nie może mieć w sumie więcej niż pięć kont.

Więcej o przydzielaniu zgody na multikonta [idź do -> REGULAMIN MULTIKONT ]

IV - Pisanie Postów

1. Posty i wiadomości na shoutboxie nie mogą zawierać treści rasistowskich, pornograficznych, wulgarnych, hakerskich a także w jakichkolwiek obrażających innych graczy - ich religię, pochodzenie, orientację seksualną i tożsamość płciową, osobę.
2. Pokemoniarstwo, offtopowanie oraz spam będzie tępione.
3. Posty należy pisać domyślnym kolorem, inne barwy przeznaczone są dla administratorów, moderatorów i Mistrzów Gry.
4. Posty w grze (polowaniach, obozach, terenach wspólnych) powinny być pozbawione emotikon. Tam gdzie wypowiadamy się jako użytkownicy nie ma ograniczeń co do ich stosowania, jednak prosimy o korzystanie z tego rozsądnie i z umiarem.

5. Jeżeli posiadasz multikonto, w jednym fabularnym temacie może przebywać tylko jedna Twoja postać (wyjątek: zgromadzenia, ceremonie, grupowe questy). Możesz zakładać, że Twoje postaci się znają, ale nie może dochodzić między nimi do żadnej interakcji na fabule - nie gramy sami ze sobą!
6. Zakładanie nowych fabularnych tematów (nie licząc treningów) jest możliwe jedynie za zgodą administracji. Takiej zgody nie potrzeba w działach pozafabularnych, pod warunkiem, że tematy nie są powielane oraz w dwóch przypadkach wymienionych poniżej:
7. Każdemu samotnikowi przysługuje prawo do założenia własnego legowiska/rewiru w podforum "Ziemie Niczyje". Temat zostaje oddany do użytku innych graczy gdy samotnik umrze, dołączy do klanu lub zakończy grę.
8. Każdy członek Klanu w wieku powyżej 6 księżyców ma prawo stworzyć dla siebie jeden temat do rozgrywki fabularnej w dziale „Dzielenie Języków”. Służą one prowadzeniu sesji na dowolną liczbę osób, ale z udziałem "właściciela" tematu. Można w nich przeprowadzać sparingi, rozmowy, romanse, nawiedzenia od Gwiezdnego Klanu i tym podobne. Po śmierci, odejściu z klanu lub zakończeniu gry przez postać temat ten zostaje oddany do użytku innych graczy klanu.

9. Po trzech tygodniach od ostatniego postu w danym temacie sesję uznajemy za wygasłą. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy uczestnik danej sesji ma zgłoszoną nieobecność w tym terminie.
W przypadku zgłoszonej przez użytkownika nieobecności o nieokreślonym czasie trwania, sesja wygasa po czterech tygodniach od daty ostatniego postu.
Przy nieobecnościach określonych datą - pięć dni po podanej dacie powrotu, o ile zgłoszona nieobecność była dłuższa niż 3 tygodnie
10. Do tematu może wejść każda postać. Można prosić o niewchodzenie do sesji, umawiać się między sobą na ilość jej uczestników, ale nie można nikomu zakazać udziału, "zarezerwować" sobie miejsca. Administracja nie będzie podejmować żadnych działań, jeśli między preferencjami graczy wystąpi konflikt - należy po prostu się ze sobą dogadać.
11. W tematach fabularnych, poza akcjami z udziałem Mistrza Gry, nie obowiązuje bezwzględnie kolejka dodawania postów. Dobrym zwyczajem jest trzymanie się rotacji w odpisach przy rozgrywce na 3-4 osoby, ale nie jest to konieczność.
12. Po śmierci postaci gracz ma tydzień na dokończenie sesji, które do tej pory prowadził, bez nakazu natychmiastowego opuszczenia danej rozgrywki. Analogicznie, jeżeli postać opuszcza klan również ma tydzień na dokończenie sesji. Okres ten może zostać wydłużony przez nieobecność, ale co najwyżej o 1 tydzień, niezależnie od czasu trwania zgłoszonej nieobecności.
13. Rozpisywanie sesji fabularnych poza forum, a następnie przeklejanie postów w niewielkim odstępie czasowym, uniemożliwiając tym samym innym użytkownikom ingerencje, jest karane upomnieniem, a jeśli sytuacja będzie się powtarzać - ostrzeżeniem.


V - Multilokacja

1. Każdy z graczy ma prawo do prowadzenia na raz sześciu rozgrywek fabularnych na każdym z posiadanych kont.
2. Do wskazanych wyżej sześciu rozgrywek nie są zaliczane nauki, treningi, ceremonie, Zgromadzenia i zebrania, a także misje i eventy wypadające losowo, jak również polowania i wyprawy po medykamenty. Poza limitem jest również leczenie, jeśli nie przeciąga się w dłuższe pogawędki: tyczy się to Medyka, dla pacjenta sesja ta jest normalnie wliczana w limit. W szczególnie uzasadnionych wypadkach należy skierować PW do administracji, która rozważy możliwość udzielenia zgody na ponadlimitowe sesje.
3. Po dziesięciu dniach bez odpowiedzi gracza, z którym prowadzi się sesje – bez jego wcześniejszego powiadomienia o tym, że będzie nieobecny lub o jakimkolwiek wypadku losowym uniemożliwiającym mu pisanie – gracz ma możliwość opuszczenia tematu lub też pominięcia gracza nieobecnego w kolejce.

VI - Sesje z Mistrzem Gry

1. Można uczestniczyć tylko w jednej sesji z Mistrzem Gry w tym samym czasie. W przypadku nieprzewidzianych zdarzeń, jedna z sesji - ta o mniejszym priorytecie i mniejszym zagrożeniu życia, musi zostać "zamrożona".
2. Należy zachować przynajmniej tygodniowy odstęp pomiędzy następującymi po sobie polowaniami i wyprawami.

    UWAGA: dotyczy to tylko polowań bądź innych planowanych akcji MG. Wynikające z fabularnych sesji walki nie podlegają żadnym narzuconym z góry przerwom, chyba że postać odniosła rany w poprzedniej akcji MG - wtedy następują konsekwencje w postaci obniżonych statystyk [idź do -> POLOWANIA I WALKI ] Nie dotyczy to ran stopnia zerowego, które goją się same. W przypadku kumulacji wielu ran stopnia zerowego i rozpoczęcia walki przed upływem tygodnia MG może nieznacznie obniżyć postaci wytrzymałość.


3. Jeżeli postać odniosła rany w walce, obowiązkowo musi udać się medyka. Do momentu całkowitego wyleczenia nie powinna brać udziału w sesjach mistrzowanych, a czas regeneracji zależy od stopnia odniesionych ran. [idź do -> CHOROBY I ICH LECZENIE]
4. W przypadku walk pomiędzy postaciami, bądź eventów, w których uczestniczy więcej niż jedna osoba, każdy gracz ma tydzień na opisanie swojego ruchu. Po tym czasie, jeżeli gracz nie zgłosił nieobecności, bądź innej losowej sytuacji, Mistrz Gry ma prawo uznać brak reakcji postaci.
5. Analogicznie, Mistrz Gry ma tydzień na odpis w prowadzonych przez niego sesjach. W przypadku przewidzianego braku czasu powinien przekazać sesję innemu Mistrzowi Gry. Jeżeli tego nie uczyni, po upływie tygodnia, gracze mają prawo poprosić o zmianę Mistrza Gry.

VII - Usuwanie konta

Usuwane są jedynie konta, z których nie napisano żadnych fabularnych postów, i na które nie wchodzono dłużej niż przez miesiąc bez wcześniejszego uzasadnienia.

VIII - Przejmowanie konta

W przypadku porzucenia konta przez gracza Administracja otrzymuje nad nim pełną władzę!
Znaczy to tyle, że w przypadku porzucenia konta przez gracza i jednoczesnym znalezienia chętnego na dalszą grę daną postacią, Administracja na pełne prawo przekazać je innemu graczowi bez konsultowania się z poprzednim właścicielem (z którym po opuszczeniu doń forum zazwyczaj nie ma żadnego kontaktu).
Jeśli nie życzysz sobie aby Twoje konto zostało przejęte należy jeszcze w trakcie gry na forum wysłać o tym powiadomienie do któregoś z Adminów.

IX - Kary i konsekwencje

1. Upomnienia słowne.
Pierwszy stopień kary. Udzielane przez admina lub moderatora, za offtopowanie, naginanie zasad w jakikolwiek sposób. Ignorowanie takich nagan prowadzi do poważniejszych konsekwencji.

2. Ostrzeżenia.
Za niestosowanie się do poleceń administratora, łamanie regulaminu i zasad, stosowane są ostrzeżenia. Jeśli po udzielonym upomnieniu użytkownik nie zmieni postępowania, otrzymuje ostrzeżenie. Po otrzymaniu czterech warnów użytkownik ma zablokowaną możliwość pisania postów, a po sześciu nie może wchodzić na forum. Ostrzeżenia nie wygasają z upływem czasu. Osobami uprawnionymi do dawania ostrzeżeń są administratorzy i moderatorzy w uzasadnionych przypadkach.

3. Ban.
Jeśli ostrzeżenia nie skutkują, admin ma prawo ukarać użytkownika banem. Ban blokuje możliwość udzielania się, lub w ogóle wchodzenia na witrynę. Zbanować można konto, e-maila lub IP, przez co user nie będzie miał możliwości w jakikolwiek sposób odwiedzić forum.

X - Avatary i grafiki

Administracja nie ponosi odpowiedzialności za łamanie praw autorskich przez użytkowników, ale nalega by takie prawa szanować poprzez dopisywanie w podpisie/Karcie Postaci, kto jest autorem zdjęcia użytego w avatarze.


Zabrania się kopiowania działów i ich opisów, postów, zasad, regulaminów, map, tekstów, obrazków, imion (!) na swoje fora, blogi, strony, etc. Za złamanie grozi kontakt z administratorem webd.pl.

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, zasad jak i wszystkich danych na forum.
_________________
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Ostatnio zmieniony przez Płomykówkowa Gwiazda 2019-11-04, 20:59, w całości zmieniany 53 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Saphic 1.2 created by Sopel & Sklep internetowy | Modified by Foka

Fort Florence











Bleach OtherWorld

SnM: Naruto PBF





Smocze RPG - Smoki Wolnych Stad

HogwartDream



amaimon

vampire-knight

the-avengers