Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ćmi Zmierzch
2020-09-01, 09:41
UPDATE 9.20
Autor Wiadomość
Ćmi Zmierzch
Zastępca
głód



Klan:
rzeka

Księżyce: 52
Mistrz: Świetlikowa Gwiazda (Świetlikowa Noc)
Płeć: kotka
Matka: Czerwona Gwiazda (Czerwony Mak)
Ojciec: Błyskająca Gwiazda (Błysk)
Partner: DTF
Ciąża: nie
Multikonta: Krucze Serce [*], Lazurowy Deszcz [*]
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2020-08-31, 23:10   UPDATE 9.20
   Wygląd: Śliczne stworzenie o krótkim, miękkim futrze. Ćma jest nieduża, drobna, zgrabna i szczupła, czarna od opuszków po czubki uszu. Tylko oczy ma jasne. Wielkie, żółte, blade, jak zwietrzały bursztyn. Pyszczek ma raczej okrągły, uszka i nosek nieduże. Trzeba jej przyznać, wyrosła na prawdziwą piękność.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....opic.php?t=7158




Informacje od Administracji — aktualizacja 9.20 — Medycy i Samotnicy


1. Nowy regulamin

2. MEDYCY
Nowe choroby i medykamenty
Limit medykamentów
Ciąża i poród, aktualizacja mechaniki
Ograniczone występowanie ziół
Handel medykamentami

3. JESIENNY GŁÓD — EVENT DLA KLANU WICHRU
Zmiana terenów - Klan Wichru
Zmiana terenów - Klan Cienia

4. SAMOTNICY
Leto i Gania
Zeszłoroczne Śniegi — Lelek, Raja i Pif Paf

5. Wieści ze świata


1. Nowy regulamin

Regulamin Artemidy został spisany te dziesięć lat temu, i przez dziesięć lat rozszerzał się i nawarstwiał. Powstało dziesięciostronicowe monstrum pełne powtórzeń, nieścisłości, słownych labiryntów i, miejscami, pasywnej agresji. Kończymy z tym.
Nowy regulamin (a właściwie regulaminy, główny i multikont), to te same reguły spisane w bardziej przystępnej i czytelnej formie. Wywalono wszystkie powtarzające się fragmenty, ściany teksty zastąpiono wypunktowanym informacjami.

Do regulaminu dodane zostają trzy nowe punkty:
> Po całkowitym odejściu gracza z forum prośby o nawiedzenie mogą być rozpatrywane dopiero po upływie czasu bana na multikonta.
> Oddanie postaci do adopcji oznacza zrzeczenie się jej, a późniejszy do niej powrót wymaga przejścia standardowej procedury adopcji.
>Wszelkie mioty pozafabularne ( powracających z nieaktywności kotek, znalezione w akcji prowadzonej przez MG, mioty z udziałem NPC) muszą zostać zatwierdzone przez administrację

W przypadku wypatrzenia w regulaminie jakichkolwiek błędów prosimy o zgłoszenie ich do administracji w celu szybkiej poprawy.

2. MEDYCY

Rozgrywka postacią Medyka przechodzi głębokie zmiany. Wprowadzone zostają nowe choroby i medykamenty. Od 1.09.2020r wszelkie trucizny dostępne postaciom mogą wywołać poronienie. Działanie pozostałych medykamentów i nowych chorób zostaje dodane do działu dla Medyków.

Ujednolicone zostają obrażenia i powikłania ciąży i porodu. Podczas porodu większej ilości kociąt, niż maksymalna dla kotki danych gabarytów, postać otrzymuje -6 HP za każde kocię, co daje łącznie obrażenia na poziomie -48 HP przy narodzinach ośmiu kociąt.

— Mała kotka otrzymuje rzut 3d6 na krwawienie przy 5-6 kociętach oraz 4d6 na krwawienie przy 7-8 kociętach.
— Przeciętnych rozmiarów kotka otrzymuje rzut 3d6 na krwawienie

+ jedna rana 3 stopnia
+ jedna rana od krwawienia

Wprowadzone zostają ograniczenia ilości medykamentów, jakie mogą na raz znajdować się w składziku. Ilość ta może różnić się w zależności od Klanu, a różnice te podyktowane zostają wielkością składzików. Ograniczone zostaje też występowanie poszczególnych ziół. Niektóre medykamenty zdobyć można będzie tylko w określonych tematach na terenie jednego Klanu. Te dwa czynniki wprowadzą nowy aspekt gry postacią Medyka, Terminatora Medyka i Pomocnika Medyka: handel i wymiana medykamentami. Gracze będą mogli decydować, w jaki sposób wejść w posiadanie niedostępnych medykamentów: współpracą, wymianą, groźbą czy prośbą? Nowa mechanika ma na celu zwiększenie częstotliwości interakcji między Medykami z poszczególnych Klanów, urozmaicenie gry Medykiem, a także zwiększenie prestiżu rangi Medyka w klanowej hierarchii.


3. JESIENNY GŁÓD — EVENT DLA KLANU WICHRU

Koniec Pory Zielonych Liści był gorący i wyjątkowo suchy. Liście żółkły, gałęzie próchniały, a trawy schły chrupiąc głośno pod łapkami. Zielone, żyzne wzgórza Klanu Wichru z dnia na dzień zmieniają barwę na złotą.
Złota była też etykietka na niedużej butelce, wyrzuconej gdzieś na trawę przez roztargnionych piknikowiczów. Złoty był promyk słońca odbijający się na szkle. I iskierka. Jedna, jedyna iskierka, muskająca delikatnie wyschnięte trawy.
Potem nie było już złota. Jedynie czerwień.
Płomień trawiący wyschnięte pola i łąki ruszył na północ, aż do plaży. Patrol Klanu Rzeki z przerażeniem obserwował ogień szalejący na drugim brzegu. Pożoga skierowała się także na zachód. Wkroczył na tereny Klanu Cienia, gdzie doszczętnie zniszczył Trawiaste Grzbiety i Senny Ruczaj. Krogulcza Gwiazda i jej wojownicy mieli sporo szczęścia, bo wilgotne mokradła nie dopuściły ognia do rozległych torfowisk.
Niedługo potem spadły pierwsze jesienne deszcze.
Klan Wichru nie mógł mówić o szczęściu. Obyło się bez ofiar, ale oczom ocalałych ukazał się sięgający horyzontu ocean popiołu. Wędrujący przez pogorzelisko patrol mijał mysie, ptasie i królicze kości. Cokolwiek żyło w bujnej trawie spłonęło wraz z nią.
Ogień pojawił się nagle i równie nagle zniknął.
Jego miejsce zajął głód.


Czas trwania eventu: jeden miesiąc (1 października - 31 października)

Koty, które otrzymają status głodu mogą udać się do Wichrowego medyka, który na czas panowania trudnej sytuacji będzie posiadał mniejszy, "poboczny" stos dla chorych i rannych. To, czy z tego stosu zwierzyny wystarczy dla głodującego kota zależeć będzie od rzutu 1d6, gdzie parzysty wynik oznacza, iż postać może wziąć zwierzynę (status głodu znika), a nieparzyste, gdzie zwierzyny nie wystarczy (status głodu pozostaje).

Rzuty na głód: 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, sobota) po 3 osoby.

Lista losowania byłaby jak przy chorobach, z tą różnicą, że każda postać pojawiałaby się na niej dwa razy.
Osoby, które w odpowiednim wątku napisałyby, że ich postać bardziej dba o innych, miałyby +3 pozycje na liście.
Osoby, które w odpowiednim wątku napisałyby, że ich postać bardziej dba o siebie, miałyby -2 pozycje na liście.
Osoby, które nie określiłyby się w wątku, miałyby standardową ilość powtórzeń na liście.

W skrócie:
Standardowa ilość = 2 (dla kociąt oraz starszyzny = 1)
Dbanie o innych = 5 (dla kociąt oraz starszyzny = 4)
Dbanie o siebie = 0

! Ważne jest, że fabularnie postacie mogą REAGOWAĆ na to, że ktoś dba tylko o siebie, tudzież bardziej o innych, dlatego należy mieć to na uwadze podczas określania nastawienia swojej postaci w przeznaczonym do tego wątku.
! To, do jakiego stopnia postać będzie odgrywała event, zależy wyłącznie od gracza. Postać, której wypadnie „głód” nie poniesie konsekwencji zdrowotnych, ani tym bardziej nie umrze. Możecie ograniczyć się do krótkiego opisu burczenie w brzuchu. Zachęcamy jednak do skorzystania z okazji na dużą fabułę.
! Tereny objęte pożarem (Klan Wichru i Klan Cienia) zostaną zamknięte przez post MG. Ich nazwy będą zmienione. Administracja zbierze chętnych do rozpoczynających sesji, maksymalnie 3, 4 osoby, a potem otworzy tematy i pozwoli ludziom wbić.

Zmienione nazwy terenów zostaną przekazane graczom wraz z rozpoczęciem eventu.
Zmiany w terenach wprowadzone zostaną wraz ze zmianą występowania medykamentów.
Mamy już pomysły na nowe nazwy, ale jako że takie rzeczy najfajniej wypadają, gdy tworzą się organicznie, chętnie przyjmiemy Wasze sugestie.

4. Samotnicy


Gra Samotnikiem (lub Pieszczochem) od zawsze stanowiła nie lada wyzwanie, i to nie w dobrym sensie. Rozgrywka była monotonna, brakowało postaci do wspólnej gry. Wprowadzone zostają więc nowe postaci NPC:

Leto i Gania — rodzeństwo (brat i siostra) zamieszkujące tereny na południe od Czterech Klanów

„Zeszłoroczne Śniegi” — gang dowodzony przez kocura imieniem Lelek, koczujący na północ od Czterech Klanów. W jego skład wchodzą kocur, Raja, i kotka, Pif Paf.

Nowe NPC przeznaczone są przede wszystkim dla graczy z postaciami Samotników, będą jednak dostępne również do sesji z kotami z Klanów.
Nie porzucamy wątku gangu Iwana, ale chcemy to trochę rozruszać.

„Karty postaci” nowych NPC zamieszczono poniżej.


5. Wieści ze świata

Wprowadzony zostaje nowy temat, gdzie raz na miesiąc pojawiać się będą nowe informacje o świecie, w którym żyją nasze postacie. Taką nowinką może być, na przykład, prognoza pogody (ulewne deszcze, silny wiatr, upał?), coś o Dwunogach (budowa nowej drogi?), innych kotach lub innych zwierzętach (duży pies błąkający się po Ziemiach Niczyich?).
Każdego miesiąca podane zostanie kilka (1-3) informacji. Zarówno ogólnych, dotyczących całego forum, jak i związanych z życiem Samotników i przeznaczonych specjalnie dla nich.
„Wieści ze świata” przeznaczone są zarówno dla graczy, jak i dla mistrzów gry. Możecie zasugerować się posiadanymi informacjami pisząc posty, możecie użyć ich w czasie interwencji MG. Wspominanie ich nie jest jednak obowiązkowe. To, z jakich informacji skorzystacie, i do jakiego stopnia, zależy tylko od Was.
Więcej o Wieściach ze Świata tutaj: [TUTAJ]



Dziękujemy za zapoznanie się z updatem! ❤ Chcemy wprowadzać podobne nowości co parę miesięcy. Wszelki feedback jest mile widziany!


Biała Burza, Ćmi Zmierzch, Łaciate Futerko, Płonące Niebo


Nowe postacie NPC — karty postaci


Imię: Lelek
Płeć: kocur
Wiek: 52 księżyce

Wygląd: Ogromny, bury kocur, klasycznie pręgowany. Ma długą, gęstą sierść, masywne łapy o czarnych poduszkach i orzechowe oczy, ni to zielone, ni to żółte. Wygląda na kogoś, z kim nie warto zadzierać. Na kogoś, kto jednym ciosem łapy mógłby powalić lisa. Porusza się bardzo zwinnie lekko jak na kogoś swoich rozmiarów. Stale chodzi uśmiechnięty.
Charakter: Charyzmatyczny i asertywny, ale radosny, wręcz jowialny. Zawsze chętny do pomocy, uczynny, myśli wpierw o innych, potem o sobie. Uwielbia kocięta, ma do nich podejście i mnóstwo cierpliwości. Bardzo oddany swojej partnerce, Pif Paf. Najlepszego przyjaciela, Raję traktuje jak młodszego brata i skoczyłby za nim w ogień. Darzy jednak głęboką niechęcią Dwunogi, a kotów z Klanów nienawidzi z pasją. Uważa Klany za okrutne i chciwe. Twierdzi, że dbają wyłącznie o własne interesy, zagarniając sobie więcej ziemi i zwierzyny, niż potrzebują, a także wywyższają się ponad inne koty.
Historia: Jedyny ostały przy życiu syn Kalandry, kotki, która przed przybyciem Czterech Klanów pomieszkiwała na południe od Bobowej Tamy. Zaszła w ciążę w czasie Pory Opadających Liści, i próbowała wrócić w znajome, bezpieczne miejsce. Klan Rzeki przegonił ją jednak za granicę. Próbowała szukać pomocy w Gromie, obiecując, że zniknie wraz ze śniegiem, ale tam też nikt nie przyjął samotniczki. Kalandra zaszyła się między Szorstkimi Skałami i urodziła kocięta, trzech synów i dwie córki. Wszystkie zmarły jednak z zimna i z głodu. Wszystkie, poza Lelekiem. Kocurek rósł szybko. Jadł dużo. A kiedy dorósł dość duży by zrozumieć, że matka odejmuje sobie od pyszczka, by jemu niczego nie brakło, dla Kalandry było już za późno. Wkrótce później zmarła. Lelek pochował matkę, a opłakując ją obiecał sobie, że odwróci nigdy wzroku od cudzej krzywdy.
Do Czterech Klanów czuł niechęć, żal i wstręt, udał się więc na Północ, do Siedlisk Dwunogów, szukając swojego miejsca w świecie. Zamieszkał między innymi kotami. Wstąpił do Gangu Iwana, gdzie po kilku księżycach poznał Pif Paf, w której silnym, nieustępliwym charakterze zakochał się bez pamięci. Gdy Iwan wziął sobie za partnerkę kotkę z Klanu, Lelek nie zamierzał dłużej siedzieć w Gangu. Namówił Pif Paf, by odeszła razem z nim.
Założył własny gang. Malutki, bo ledwie dwuosobowy. Gang kotów, które nie miały nikogo, które obchodziły świat tyle, co zeszłoroczny śnieg.
Jakiś czas później trafili na Raję, wychudzoną sierotę błąkającą się po śmietnikach. Lelek i Pif Paf nauczyli go, jak radzić sobie na wolności, jak polować, jak o siebie dbać. Nie minął księżyc, a Raja był już dla Leleka niczym młodszy brat. Nie minęły dwa, a dołączył do Zeszłorocznych Śniegów.



Imię: Pif Paf
Płeć: kotka
Wiek: 30 księżyców

Wygląd: Niewysoka, szylkretowa kotka w kształcie pluszowej zabawki. Pucołowata, o obłych kształtach i wyjątkowo miękkim, choć krótkim futrze. Pyszczek ma szeroki, okrągły i dość płaski, nosek różowy, a oczy duże, jasnozielone, jak wiosenne listki. W jej futerku dominuje biel. Miękka sierść skrywa duże, szpetne blizny na obu bokach jej ciałka.
Charakter: Niegdyś pogodna, beztroska i towarzyska, pod pozorami uśmiechu i ciepłych słów skrywa gorycz, żal i brutalność. Bardzo ciężko zdobyć jej zaufanie i zmienić jej zdanie, gdy na coś się uprze. Niezwykle lojalna i oddana wobec tych, których kocha, ale wszystkich innych trzyma na dystans. Chociaż wygląda niegroźnie i często się uśmiecha, nigdy nie opuszcza gardy.
Historia: Wychowała się na działkowych ogródkach. Miała mnóstwo imion, i do żadnego nie była specjalnie przywiązana. Punia, Buła, Kicia, Kot, każdy kto ją karmił wołał na nią inaczej. Koteczka chodziła więc od ogródka do ogródka, co noc śpiąc w cudzym ogrodzie. Tu śmietanka, tu szyneczka, tu kurczaczek... szylkretka ufała Dwunogom. Lubiła ich dzieci. W deszczowe dni i zimowe wieczory wchodziła nawet do ich domów. Życie było dobre, a kotka szczęśliwa. Nie wzbudziło jej podejrzeń to, że trzech małych dwunogów zawołało ją za dom, choć nie chciało pogłaskać. Przedmiot, który trzymał jeden z nich, przedziwny amalgamat drewna i metalu z długą, lśniącą rurą, również nie wydał się dziwny. Kotka nie wiedziała, dlaczego Dwunóg celuje w nią przedmiotem, ale nie przejmowała się tym zbytnio, ufała przecież dwunogom i lubiła ich dzieci. „No dalej!”, krzyknął w końcu jeden z chłopców, „Pif paf!”... a potem huknęło.
Szylkretka obudziła się w schronisku. Śrut przeszył jej ciałko na wylot, ale udało się ją uratować. Długie księżyce rekonwalescencji spędziła na leżeniu w kącie klatki, na przemian płacząc i krzycząc z bólu i bezsilnej wściekłości. Gdy tylko wydobrzała, próbowano oddać ją do adopcji, ale uciekła gdy tylko nadarzyła się okazja. Zraniona, rozgoryczona i przepełniona gniewem postanowiła nie wracać więcej na działki, nie zbliżać się więcej do dwunogów. Wstąpiła do Gangu Iwana, przedstawiając się jako Pif Paf. Tam poznała Leleka. Pokochała go za charyzmę. Za altruizm i empatię, których jej brakowało. A gdy kocur postanowił odejść z gangu i założyć własny, odeszła razem z nim.



Imię: Raja (czyt. Radża)
Płeć: kocur
Wiek: 36 księżyców

Wygląd: Niezwykle piękny, wysoki i chudy kocur o lśniącej, aksamitnej, czarnej jak noc sierści, długich łapach i cieniutkim ogonie. Pyszczek i uszy ma perfekcyjnie trójkątne. Czarne ma łapki, poduszeczki, wąsy, nawet podniebienie. Oczy nijakie w barwie, żółtawe, o prześlicznym, migdałowym kształcie. Stale porusza uszami, częściej i szybciej niż inne koty, jak gdyby nieustannie był zaniepokojony.
Charakter: Stale zadziera nosa. Bywa wyniosły i przemądrzały. Mimo miesięcy spędzonych pod gołym niebem i mimo trudów samotniczego życia nie wyzbył się jeszcze wszystkich nawyków prawdziwego, rodowodowego Pieszczocha. Wybrzydza, gdy tylko jest taka możliwość. Jest jednak bardzo inteligentny. Zna się na Dwunogach, na ich stylu życia, ale potrafi też bardzo dobrze poznać się na kotach. Jest uważnym, czujnym obserwatorem, bardzo szybko się uczy. Jest dużo bardziej empatyczny i uczynny, niż daje po sobie poznać.
Historia: Urodził się jako Maharaja w miocie trzech kociąt, w hodowli. Miał siostrę, Mayę, i brata, Maitreię. Spędził kocięce księżyce żyjąc jak w bajce. Został adoptowany przez parę Dwunogów mieszkających w pięknym domu na obrzeżach Siedliska. Mieli wszystko, czego kocia dusza pragnęła. Ogromny ogród, miseczkę pełną pysznych smakołyków, mnóstwo zabawek. Maharaja bardzo kochał swoich właścicieli, zwłaszcza Pana, którego nie odstępował na krok. Kocurek był przekonany, że bajka trwa. Mylił się.
Pan i Pani stale się kłócili, krzycząc na cały głos, i choć Maharaja nie rozumiał, o co dokładnie, miał wrażenie, że chociaż żyją razem, to bardzo się nie lubią. Któregoś dnia Pan i Pani pokłócili się nie na żarty. A kiedy Pan wyszedł z domu, trzaskając drzwiami, Pani złapała kota, zawiozła gdzieś bardzo, bardzo daleko, wyrzuciła z auta i odjechała.
Nieprzyzwyczajony do życia na wolności Maharaja nie umiał odnaleźć drogi powrotnej. Nie potrafił polować, nie potrafił walczyć. Uciekał przed konfliktami, nie będąc w stanie nigdzie zagrzać miejsca. Jadł tylko to, co udało mu się wygrzebać ze śmieci. Schudł i zmizerniał, błąkając się po ulicy przez wiele księżyców, dopóki nie natrafił na Leleka i Pif Paf. Nauczyli go walczyć i polować. Nauczyli go zdobywać jedzenie. Dbali o niego, dopóki nie był w stanie zadbać o siebie sam, ale zamiast odejść, porzucił dawne imię i dołączył do ich paczki.



Imię: Gania
Płeć: kotka
Wiek: 26 księżyców

Wygląd: Silna, duża kotka o króciutkim, burym futrze. Ma białe skarpetki, podgardle i brzuszek. Jej oczy są duże, jasne i niebieskie. Bure futro zdobią ciemne pręgi. Łapy ma dość krępe, ogon gruby, sierść zmierzwioną i szorstką.
Charakter: Uparta, nieustępliwa, twardo stąpa po ziemi. Bardzo opiekuńcza wobec brata, zdolna łowczyni i wojowniczka. Chociaż sprawia wrażenie zimnej i opryskliwej, marzy jej się ciepły kąt i miejsce, w którym Leto mógłby bezpiecznie śnić swoje dziwaczne sny.



Imię: Leto
Płeć: kocur
Wiek: 15 księżyców

Wygląd: Drobniutki, buro-szylkretowy kocurek o futrze krótkim na całym ciele i dłuższym wokół szyi i na ogonie. Ma błękitne oczy i postępującą wadę wzroku. Grozi mu nieuchronna, rychła ślepota.
Charakter: Wyjątkowo wrażliwy, choć odrobinę oderwany od rzeczywistości kot. Często śni na jawie i twierdzi szczerze, że rozumie, o czym śpiewają ptaki. Jego sny i widziadła sprawdzają się dużo częściej, niż by chciał. Nieśmiały, cichy, niepewny siebie. Ma problem z zabiciem zwierzyny, więc siostra poluje za niego. Boi się, że zawadza Gani, i że kotce lepiej żyłoby się bez niego. Najbardziej chciałby, żeby oboje znaleźli jakiś stały dom.

Historia: Gania nigdy nie poznała swojej matki. Wychował ją ojciec, Wężymord. Roztrzepany kocur, któremu marzył się syn. Gania była dla niego bardziej córkiem niż córką. Nauczył ją walki, polowania, nauczył ją łowienia ryb i biegania po drzewach, i chociaż koteczka wyrosła na chłopczycę, wiele zawdzięczała tym umiejętnościom. Nie minęło wiele księżyców, nim Wężymord upatrzył sobie nową partnerkę. Z ich związku narodził się tylko jeden kociak. Leto. Szylkretowy kocurek o nieobecnym spojrzeniu, wsłuchany w śpiew ptaków jak w słowa piosenki. Szybko okazało się, że opieka nad przedziwnym maluchem przerasta rodziców. Coraz częściej zostawiali kotka pod opieką przyrodniej siostry. Zostawiali na dzień, dwa, czasem dłużej, aż w końcu zostawili zupełnie.
Gania pokochała brata, mimo wszystkich jego dziwactw. Obiecała sobie bronić go przed światem za wszelką cenę. Polowała za nich dwoje. Próbowała podłączyć się pod większą grupę kotów, jak Gang Iwana czy Zeszłoroczne Śniegi, ale w tym pierwszym maleńki Leto tylko by zawadzał. W drugim zaś pojawiła się różnica poglądów. O ile Gania darzyła sympatią naburmuszonego Raję i wesołego Leleka, o tyle nie potrafiła zaufać surowej, bezwzględnej Pif Paf. Odłączyła się więc od paczki i ruszyła z bratem sama, szukając szczęścia na południe od Czterech Klanów.
_________________

curse my restless wandering feet
prone to wander e n d l e s s l y
a l l the love you gave to me
it wasn't enough to keep me

for my soul, he made an offer
and to the xd u s tx again I xf e l l
and oh, that devil's got a hold on me now
- ̗̀xbecause there wasn't any water in the wishing wellx ̖́-
Ostatnio zmieniony przez Ćmi Zmierzch 2020-09-01, 09:41, w całości zmieniany 7 razy  
  Statystyki - lvl: 5 | S: 11 | Zr: 16 | Sz: 10 | Zm: 8 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 255/400 | MED.EXP: 70/100
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Saphic 1.2 created by Sopel & Sklep internetowy | Modified by Foka







Fort Florence











Bleach OtherWorld

SnM: Naruto PBF





Smocze RPG - Smoki Wolnych Stad

HogwartDream



amaimon

vampire-knight

the-avengers