Poprzedni temat «» Następny temat
Propozycje
Autor Wiadomość
Zaćmiona Łapa
Zaginiony
już nie taka duma


Klan:
grom

Księżyce: 12 (sierpień)
Mistrz: tylko Gniewoszowa Mordka [*] | Żurawinowy Nos
Płeć: kotka
Matka: Drobny Płatek
Ojciec: Krzywy Skok
Partner: elegancja
Ciąża: nie
Multikonta: Kozacza Ścieżka (KC), Bratkowa Łąka (KRz)
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2020-07-27, 12:51   
   Wygląd: Nie jest jeszcze wielka, a jej aparycja dopiero się rysuje, ale przede wszystkim: jest tłuściutka. Lubi sobie dobrze zjeść, ma przyjemnie zaokrąglone policzki, a jej ogonek jest grubiutki i puszysty. Całe jej ciało pokrywa kruczoczarna szata prawie bez żadnego białego włosa, bowiem na jej piersi znajduje się mała, biała plamka. Jej sierść jest ładnie ułożona, krótka i przylegająca do ciała oraz mięciutka w dotyku, szczególnie na brzuchu. Głowa ma okrągły kształt, a na samej jej górze znajduje się para uszu. Ich środek jest ciemno-różowy, a ze środka wyrastają długie, czarne włosy. Na świat patrzy dwójką dużych, bladoniebieskich oczu, które w przyszłości będą złociste. Ma nieco garbaty nosek, tego samego koloru co większość jej futerka. Jej pazurki zaś są jasne, wyróżniając się na tle ciemnych palców.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....ghlight=#412597


Również uważam, że kandydaci powinni mieć jakiś minimalny - miesięczny, jak zaproponowała Kałuża - staż, bo żeby gdzieś adminować, trzeba się nieco orientować w forum, jego zasadach i userach, a pierwsze tygodnie gry to zwykle odkrywanie systemu panującego na Artemidzie - więc jak taka osoba miałaby pilnować przestrzegania zasad regulaminu, mechaniki, jeżeli sama jej jeszcze dobrze nie zasmakowała?

A co do ilości głosów - też myślę, że nie powinniśmy nikogo zmuszać do większej ilości, niż by się chciało, bo jak powiedziała Popiel - to byłyby w pewnym sensie puste głosy :<3:
_________________
  Statystyki - lvl: 1 | S: 8 | Zr: 7 | Sz: 3 | Zm: 2 | HP: 75 | W: 25 | EXP: 80/100
 
Czerwona Gwiazda
Przywódca
Be'se'ke'



Klan:
rzeka

Księżyce: 137 (X)
Płeć: nonbinary (zapach kotki)
Matka: Łabędzia Pieśń [*]
Ojciec: Porywisty Nurt [*]
Życia: 4
Multikonta: Pajęcza Noga (KRz), Płonące Niebo (KRz), Pokrzykowa Łapa (KC), Perkoz (KG)
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2020-07-27, 12:53   
   Wygląd: Kocica trochę ponad średni wzrost, umięśniona, ale sucha i raczej szczupła, trochę "kanciasta". Ma trójkątną głowę z wystającymi kośćmi policzkowymi i garbatym nosem. Jej oczy są skośne i ogniście pomarańczowe, ogon długi i cienki a pazury u przednich łap zawsze wysunięte. Jej futro jest krótkie, gęste i brudne oraz rozczochrane w kolorze popielatym, szaro-niebieskim. Jest cała pokryta drobnymi bliznami, a z tych większych ma jedną przecinającą jej nos, jedną rozrywającą jej lewe ucho, jedną wielką na grzbiecie po walce z borsukiem i dwie duże na szyi po walce z lisem. Kocica wyraźnie siwieje na pysku oraz innych częściach ciała.
   Karta Postaci: www.artemida.webd.pl/warr...p=122952#122952


Pasuje mi opcja, że mogą zgłaszać się osoby, które grają minimum miesiąc.
_________________
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX




Zima składa ofia'y na białe ołta'ze
Do'astając w tym k'aju t'zeźwiejemy z ma'zeń
Kazdy zdązył juz uciec w swoją własna st'onę

Słońce chowa XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
swą paszczę XX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXza cięzką zasłonę

Ciągle jeszcze siedzimy w tym zycia wagonie
Choć juz wielu wysiao na innym pe'onie
Ciągle jeszcze siedzimy w tym zycia wagonie




Wciąz jedziemy p'zed siebie
┍━━━━━━━━━━━┑
TO JESZCZE NIE KONIEC
┕━━━━━━━━━━━┙

  Statystyki - lvl: 9 | S: 24 | Zr: 19 | Sz: 14 | Zm: 12 | HP: 105 | W: 75 | EXP: 400/900
 
Popielny Żar
Wojownik
siła



Klan:
cien

Księżyce: 53 [X]
Mistrz: Grzybowa Polana [*]
Płeć: kotka
Matka: Trzcinowa Sadzawka
Ojciec: Miekki Obłok
Partner: Dębowy Cień
Ciąża: nie
Multikonta: Śliwkowa Pestka [KRz], Pęknięta Łapa, Lisi Wrzask [KC], Cyprysowa Łuska [KG] | Dynia [GK]
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2020-07-27, 14:35   
   Wygląd: Wysoka;zdrowo wyglądająca;zgrabna. Kocica przestała w końcu przypominać kościotrupa, a stała się zdrowo wyglądającą kocicą, która gdzieniegdzie miała troszkę więcej zdrowego tłuszczyku po niedawnym rozwiązaniu - oczywiście, że mówimy tu o brzuchu! Ma długie, powabne łapy, łabędzią szyje, kształtny łepek i biczowaty ogon. Szatą przypomina dzikiego zająca, co za tym idzie? Jest szaro-niebieska z ciemniejszym nalotem na czole, karku, grzbiecie który stopniowo przechodzi w jaśniejsze tony i zlewa się w ciepły krem na pyszczku, policzkach oraz podbrzuszu i wewnętrznej części łap jak i stopach. Córka Trzcinowej Sadzawki nie ma widocznego pręgowania! Jej oczy są żywo pomarańczowe, nosek w kolorze cegiełki a uszy nieco większe niż u przeciętnego kota a ich wnętrze ma ciemno-różowy kolor. Porusza się z gracją i pewnością siebie ze spokojnym i łagodnym uśmiechem na mordce.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....opic.php?t=7996


Skoro temat dobiegł jakkolwiek dobiegł końca i jesteśmy jakkolwiek zgodni...

W pierwszej kolejności chciałabym Was szczerze pochwalić za odzew jaki tutaj daliście i za to ile osób tak naprawdę się odezwało i włączyło do prowadzonej dyskusji! Wiem, że niektórym nie było łatwo, przez co jestem jeszcze bardziej pod wrażeniem. Włożyliście w to wiele chęci i determinacji by ogarnąć tą ciężką sytuację w jakiej wszyscy się znaleźliśmy. Jestem naprawdę zadowolona z tego, że udało nam się wspólnie osiągnąć konsensus w kwestii sposobu przeprowadzenia pierwszych wyborów na Artemidzie! Chciałabym też podziękować za podrzucanie propozycji i spokojną, kulturalną wymianę zdań jaka się tutaj rozegrała. Wykonaliśmy kawał świetnej roboty i wszystkim, którzy się w nią włączyli wraz z Węgiel - dziękujemy! :<3:

A zatem po kilku godzinach intensywnych rozmów w propozycjach, oraz obgadaniu tego we własnym gronie z Węgiel podjęłyśmy decyzję co do wyglądu wyborów dzięki którym wspólnie wyłonimy nowe grono administracyjne:

    Wybory jak i samo głosowanie odbędzie się w formie tajnej, poprzez przesyłanie swoich głosów na specjalnie do tego założone konto-urnę. Jedynie Węgiel oraz ja (bądź osoba, którą wytypujemy do pomocy podczas liczenia nadesłanych głosów) będziemy widzieć kto zagłosował na kogo, a to zostanie między nami. Zostaną utworzone odpowiednio dwa tematy: dla osób, które zgłoszą w nim swoją kandydaturę na przyszłego administratora, oraz taki dla osób, które zagłosowały by dały o tym znać w postaci krótkiej i zwięzłej wiadomości. Po tym jak zbiorą się kandydaci zostanie założone konto-urna, na które będą wysyłane PW z wytypowanymi kandydatami na których dany użytkownik postanowił zagłosować (od jednego do trzech, tak jak ustaliliśmy). Przy ogłaszaniu wyników przeprowadzonych wyborów zostaną pokazane screeny oddanych głosów z zamazanymi nickami. Dodatkowo - zostaną napisane ogłoszenia informujące o rozpoczęciu i zakończeniu zgłoszeń/głosowania, które osobiście zamieszczę w: Ogłoszeniach od administracji, na stronie głównej oraz na discordzie w przypiętej wiadomości na kanale "Wojownicy". Poza tym przystajemy przy propozycji tego, by osoby, które zadeklarowały odejście z forum przed wyborami, nie mogły w nich głosować ani brać udziału, oraz zgłaszać mogą się osoby mające przynajmniej miesięczny staż na forum


Regulamin wyborów zostanie spisany przez Chaos, której bardzo dziękujemy za podjęcie się tego i zaproponowanie pomocy w ogarnięciu tych bardziej formalnych spraw!

Jak już wspomniałam o dokładnych datach wyborów wcześniej, tak teraz do nich wrócę. Oficjalnie przystało, że - na zgłoszenia będą TRZY DNI od 28.07 godziny 12:00 do 30.07 do godziny 23.59. Na głosowanie również będą przeznaczone TRZY DNI od 31 lipca do 2 sierpnia. Tu jednak godzina do której będzie można głosować to 22.00. Wyniki pojawią się 3 sierpnia około godziny 12:00. Co idzie za takim czasem trwania wyborów? Węgiel i ja będziemy wykonywać przejęte obowiązki administracji AŻ do wytypowania nowego składu administracyjnego! Później wybrany skład w pełni będzie wykonywał swoje obowiązki

Ode mnie to tyle, miłego dnia i szczerze życzę powodzenia dla kandydatów, którzy postanowią zgłosić swoją kandydaturę w wyborach! :<3: elo benc, można się rozejść
_________________
Ostatnio zmieniony przez Popielny Żar 2020-07-27, 21:55, w całości zmieniany 2 razy  
  Statystyki - lvl: 5 | S: 10 | Zr: 15 | Sz: 12 | Zm: 8 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 145/400
 
Lśniąca Sadzawka
Medyk
jedyna mądra



Klan:
wicher

Księżyce: 64 X
Mistrz: Każdy po kolei
Płeć: kotka
Matka: Zawilcowa Skórka
Ojciec: Chmielograb
Ciąża: nie
Multikonta: Błękitna Toń [KG] Jaskółka [S] Różana Łapa [KW] Skrzące Słowo [KRz]
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2020-08-23, 18:56   
   Wygląd: Średniej postury, długowłosa biała kotka z jasnoniebieskimi oczami. Szczupła. Na lewej przedniej łapie ma małą bliznę po ukąszeniu szczura.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=263337#263337


Planujemy zmiany, planujemy eventy, ale nie wszystko możemy robić same. Są rzeczy, które należy przegadać z wami, graczami, i właśnie przychodzimy z jedną z nich.
W nadchodzących miesiącach pojawiać się będą eventy, które zmienią nieco wygląd mapy. Początkowo miało to służyć urozmaiceniu terenów, aby, przykładowo, nie wszystkie medykamenty były dostępne w każdym klanie. Edycja mapki w taki sposób jest jednak niemożliwa. Po zmianie jednego miejsca, zawsze będzie jeszcze drugie, w którym konkretne zioła będą do znalezienia, dlatego wychodzimy z inną, niezależną od eventów propozycją.

Wpadłyśmy więc na pomysł, by zrobić rozpiskę, w którym TEMACIE na terenach klanu znaleźć można jakie zioła i, po prostu, nie wszystkie byłyby dostępne. Na przykład: na terenach podmokłych w Wichrze nie można by było znaleźć mięty, więc należałoby iść i dogadać się z innym klanem, który by miętę posiadał.
Chciałybyśmy w ten sposób ożywić nieco Medyków i doprowadzić do tego, by spotkania między nimi były częstsze, by faktycznie się znali i, na przykład, zwoływali swoje własne zgromadzenia. Ponadto, rozpiska ziół, jakie można znaleźć w konkretnym temacie, pomogłaby także MG, którzy niejednokrotnie sami nie wiedzą na co rzucać (niejednokrotnie dostawałam o to pytania, nawet za poprzedniej kadencji). Dodałoby to także realizmu, bo nie na każdym podmokłym terenie rosną dokładnie te same rośliny, a nawet te raz znalezione mogą z czasem uschnąć czy przegnić.

Kolejną kwestią wartą poruszenia jest wspomniany już jakiś czas temu limit na składzik. Uważamy to za dobry pomysł, ale nie jesteśmy za wprowadzeniem takiego samego limitu na każdy składzik. Przykładowo - wichrowy składzik, ten obecny, jest mały i nie pomieści więcej niż 300-350 sztuk. Inne składziki mogą być większa i mogą mieć ten limit troszkę większy, dlatego jest to do obgadania z graczami Medyków, ale fajnie by było, gdyby inni także mieli szansę do wypowiedzenia się i, być może, zaproponowania innego, lepszego rozwiązania.
Pracujemy także nad chorobami - na ten moment oczywistym jest, że wejdą te, na które są lekarstwa, a których w spisie nie ma, ale jesteśmy otwarte na propozycje innych chorób, najlepiej wraz ze sposobem ich leczenia. Jesteśmy skłonne dodać nowe medykamenty (z tym, że nie mamy pomysłu jakie to by mogły być i na co). Sposób przekazania Medykom wiedzy o nich można zostawić nam, dlatego jeśli tylko ktoś ma jakieś pomysły - nasze skrzynki stoją otworem!

Zapraszamy do wypowiedzenia się, każda opinia pomoże nam jakkolwiek urozmaicić rozgrywkę.
_________________


falling too fast to prepare for this
tripping in the world could be dangerous
everybody circling is vulturous
N E G A T I V E, N E P O T I S T

everybody hoping they could be the one
i was born to run, i was born for this
nie kradnij bo to joint effort klon, łatki i zając


  Statystyki - lvl: 6 | S: 13 | Zr: 17 | Sz: 11 | Zm: 21 | HP: 80 | W: 70 | EXP: 280/500
Stat. Med. - lvl:
10 | MED.EXP: 615/2100
 
Węglowy Pył
Wojownik
suspense



Klan:
wicher

Księżyce: 52 [październik]
Mistrz: Zawilcowa Skórka
Płeć: kocur
Matka: Burzowy Pomruk
Ojciec: Drżący Głos
Partner: Chyba nigdy~
Multikonta: Wilczy Ślad [KG], Szczypiący Mróz [KC], Huraganowy Szum [KG]
Interwencja MG: tak

Wysłany: 2020-08-24, 10:07   
   Wygląd: Czarny, krótkowłosy kot drobnej budowy i o średnim wzroście. Ma ciemny, mały nos i zielone oczy. Na brzuchu, końcówce ogona i piersi ma białe znaczenia. Ma smukły pyszczek ze sterczącymi wąsami. Blizny na szyi i górnej części prawej, przedniej łapy.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....opic.php?t=8064


Co do rozpiski - jestem jak najbardziej za. Zdarzało mi się, że jako MG nie wiedziałam, na jaki teren rzucać i to z pewnością byłoby pomocne.

Jeśli zaś chodzi o brak dostępu danego zioła na terenie konkretnego klanu - jestem dosyć sceptycznie nastawiona. Nie podoba mi się zmuszanie postaci medyków i w związku z tym ich graczy do tego typu fabularnych wymian ziół, żeby coś się działo. Z tego co pamiętam, były już takie wymiany (nieczęste, ale były), a wprowadzanie chcąc nie chcąc obowiązkowych wymian (skoro zioła nie będzie się dało znaleźć, nie wiem w zasadzie jak miałoby to wyglądać, czy nie byłoby za dużo fabularnego zachodu z tym wszystkim, bo brak medykamentu na terenie klanu niekoniecznie sprawia, że postać będzie chciała się wymienić z innym klanem) po prostu do mnie nie przemawia, nie widzę tego, bo wyobrażałam to sobie jako inicjatywę tylko graczy postaci medyków.
Cytat:
Dodałoby to także realizmu, bo nie na każdym podmokłym terenie rosną dokładnie te same rośliny, a nawet te raz znalezione mogą z czasem uschnąć czy przegnić.

Pobieżnie przeglądając mapkę, na terenie każdego klanu mogłabym znaleźć przynajmniej dwa tematy o terenie podmokłym/przy rzece/jeziorze (jak nie więcej) - Grzmiąca Rzeka w Gromie i Rzece, Czarny Ogon w Wichrze i Cieniu i wszystkie tematy obok tego. Przy zbieraniu medykamentów czasami i tak potrafi ciągle nie wypadać konkretne zioło, którego się szuka na danym terenie, co niekiedy sprawia, że znalezienie czegoś konkretnego nie jest wcale takie proste. Mamy już podział ziół na tereny, a ograniczenie medykamentów do danego klanu nie rozwiązuje problemu.

Jeszcze co do tematów - rozpiska musiałaby być też stworzona z uwzględnieniem tematów na terenach niczyich, bo postać nie mogąc znaleźć medykamentu na terenie swojego klanu, mogłaby się choćby udać na tereny podmokłe przy np. Szuwarach Turzycy czy Topiołkach (bo nie chciałaby wymieniać się z klanem x). To tyczy się także innych rodzajów terenów, na których rosną medykamenty - las, pola, pod lasem - wszystko to znajdzie się na niczyich na upartego.

A co do limitu w składziku - poprzedni skład podjął już decyzję w tej sprawie, a skoro wyszła nowa propozycja, to rozumiem, że jest to do ponownego przegadania?
Płomykówkowy Lot napisał/a:
Zaczynając od początku: podoba nam się koncept maksymalnej ilości ziół w składziku i proponujemy, żeby taka ilość wynosiła 400, co wydaje nam się dość optymalną liczbą. Limitów na konkretne medykamenty nie będzie, a decyzję o tym, czego w składziku jest potrzebne więcej, a czego mniej, pozostawiamy medykom. Jeśli nikt nie ma nic przeciwko, wprowadzimy taki limit (być może wraz z częścią nowych chorób) do końca tygodnia.

Sama jestem za poprzednim pomysłem i już bardziej podoba mi się rozwiązanie, w którym każdy składzik będzie miał taką samą pojemność (chyba, że ktoś koniecznie chce mniej/więcej i ma do tego fabularny powód), aczkolwiek nie poszłabym w drastyczne różnice pod tym względem.

Choroby - jak najbardziej za, postaram się nawet sama coś pomyśleć i może przesłać jakieś propozycje.

Lśniąca Sadzawka napisał/a:
Sposób przekazania Medykom wiedzy o nich można zostawić nam.


Czy macie na myśli jakiś konkretny sposób? Jeśli tak, co czy można wiedzieć, jak chciałybyście to rozwiązać?

Co do nowych medykamentów - nie mam zdania, choć zastanawia mnie powyższa kwestia.

przepraszam za trochę chaotyczną wypowiedź, ciężko było mi zebrać myśli
_________________
----------------------Take it to your t o p and now watch me get in
----------------Feel the sun is up and now let the v i b e in
---------------------------------Don't you feel the rain drops are near
You're
the o n l y tool to break the music----------------------
And your time is so useless---------------» FEEL ME GET IN «
And your days are not of m u s e breaks------------------------
  Statystyki - lvl: 5 | S: 9 | Zr: 14 | Sz: 11 | Zm: 9 | HP: 85 | W: 55 | EXP: 35/400 | MED.EXP: 29/100
 
Łaciate Futerko
Gwiezdny
#winaMyszy



Klan:
gwiezdni

Księżyce: 17 gdy czas stanął w miejscu
Mistrz: Puszczykowy Ogon
Płeć: kotka
Matka: Olchowy Listek
Ojciec: Szczurzy Ogon [*]
Partner: Piaskowy Podmuch
Ciąża: nie
Multikonta: Błękitna Toń [KG] Lśniąca Sadzawka [KW] Jaskółka [S] Skrzące Słowo [KRz] Różana Łapa [KW]
Interwencja MG: nie
Wysłany: 2020-08-24, 11:10   
   Wygląd: To już nieistotne
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=233578#233578


Składziki - poprzedni skład podjął decyzję, ale nijak nie wprowadził jej w życie. Nie zauważyłam, żeby podjęto jakieś kroki w celu wprowadzenia tego, żeby poinstruowano Medyków jak należy to zrobić, jak edytować, jak w ogóle do tego siąść. 400 też nie jest złym rozwiązaniem, ale nie podoba mi się taki sam limit na wszystkie składziki i mój wichrowy na pewno miałby mniejszą pojemność, bo nawet fabularnie jest napisane, że jest... no mały i tyle się tak na pewno nie zmieści.
Co do ziół - medykamenty mają różne zastosowania i to, że nie byłyby dostępne na terenie klanu, nie oznaczałoby, że Medycy nie mieliby czym leczyć konkretnej choroby, bo są przecież zamienniki. Jeśli jednak zależałoby im na konkretnym ziole, wówczas musieliby się porozumieć z innym klanem, czyli tak jak teraz, tylko medycy nie mieliby tak łatwo ze znalezieniem wszystkich dostępnych ziół. Wiem, że już teraz trzeba się do tego napocić, ale też nie bardzo podoba mi się to, że na upartego można sobie zebrać wszystko, tylko po kocimiętkę trzeba iść na osiedle :hehe: Poza tym, niektorych ziół medycy z poszczególnych klanów nie mogą znaleźć od dawna, więc także można by uznać, że ich tam po prostu nie ma, ale to tylko luźna propozycja, wiadomo że nie będę was do tego zmuszać.
Co do przekazania wiedzy - można by wykorzystać do tego Gwiezdnych, jak to miało miejsce z Kodeksem, a można by wykorzystać jednego z niedługo wprowadzanych NPC, bo pochodzić będą z osiedla i mogą znać jakieś niecodziennie dla naszych kotków choroby i sposoby, jak sobie z nimi radzić <D to tylko dwie moje propozycje, reszta dziewczyn prawdopodobnie byłaby w stanie wymyślić coś bardziej spektakularnego.
_________________
when this world is no more
the m o o n is all we'll see
I'll ask you to fly away with me
until the stars all fall down
they empty from the sky
but I don't m i n d
if you're with me
then everything's alright
  Statystyki - lvl: 4 | S: 9 | Zr: 12 | Sz: 10 | Zm: 8 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 60/300
 
Łaciate Futerko
Gwiezdny
#winaMyszy



Klan:
gwiezdni

Księżyce: 17 gdy czas stanął w miejscu
Mistrz: Puszczykowy Ogon
Płeć: kotka
Matka: Olchowy Listek
Ojciec: Szczurzy Ogon [*]
Partner: Piaskowy Podmuch
Ciąża: nie
Multikonta: Błękitna Toń [KG] Lśniąca Sadzawka [KW] Jaskółka [S] Skrzące Słowo [KRz] Różana Łapa [KW]
Interwencja MG: nie
Wysłany: 2020-08-30, 16:05   
   Wygląd: To już nieistotne
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=233578#233578


Podbijam, bo jednak fajnie by było, gdyby ktokolwiek się wypowiedział, zwłaszcza osoby grające na stanowisku Medyka, aby potem, po wprowadzeniu owych zmian, uniknąć narzekania, że nikomu się nie podoba :ohnie:
_________________
when this world is no more
the m o o n is all we'll see
I'll ask you to fly away with me
until the stars all fall down
they empty from the sky
but I don't m i n d
if you're with me
then everything's alright
Ostatnio zmieniony przez Łaciate Futerko 2020-08-30, 16:06, w całości zmieniany 1 raz  
  Statystyki - lvl: 4 | S: 9 | Zr: 12 | Sz: 10 | Zm: 8 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 60/300
 
Trzaskający Mróz
Matka
przedszkolak



Klan:
rzeka

Księżyce: 36 księżyców [VIII]
Mistrz: Bursztynowy Wschód
Płeć: kocur
Matka: Kosowa Pieśń
Ojciec: Głogowy Cień
Partner: ...nie wiem
Multikonta: Zaśnieżona Ścieżka [KW], Ziąb [KG]
Interwencja MG: nie
Wysłany: 2020-08-30, 22:54   
   Wygląd: Trzaskający Mróz jest wojownikiem średniej wielkości, ale zdecydowanie sprawia wrażenie dużego przez swoje szerokie boki oraz grube, długie, gęste futro. Jego łapy są grube i proporcjonalne do reszty ciała, ale te tylne są zdecydowanie bardziej umięśnione. Jego ogon jest gruby oraz puchaty. Posiada również nieco większe małżowiny uszne, które od środka przybierają kolor delikatnego różu. Jego nos natomiast jest cały czarny. Dużą część jego futra zajmuje kolor biały, który obejmuje jego pierś, podbrzusze, gardło, łapy, całkiem spora są część pyska oraz prawe ucho.Drugim kolorem zaś jest czarny. Zajmuje głównie tył głowy, grzbiet, ogon oraz górną część pyska. Charakterystycznymi elementami są dwie czarne plamy na nosie, jedna większa, obejmująca nos oraz kawałek dolnej wargi, a obok niej druga oraz czarna plamka na lewej, przedniej łapce i czarna, większa plamka na prawej, przedniej łapie. Oczy kocura są duże i posiadają kolor świeżej trawy.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=333851#333851


Rozmawiając z niektórymi medykami - z Truskawką, Olchą oraz Krwawnikiem (również sama piastuję taką rangę jedną postacią), pragnę przedstawić tutaj swoją opinię dotyczącą przedstawionych pomysłów.

Według mnie, jeśli bardzo chcecie ograniczyć pojawianie się niektórych ziół w konkretnych klanach(co dla mnie imo nie jest potrzebne), powinny one pojawić się na Ziemiach Niczyich, gdzie każdy klan ma do nich dostęp. Wiem, że zależało wam na komunikacji między klanami, jednak dla mnie stworzy to jedynie niepotrzebny zamęt. Dodatkowo, niektóre postacie mogą nie chcieć przychodzić do innych klanów NAGLE bez powodu. Również, sesje z medykami z innych klanów mogą stać i stać, z racji na nieobecność któregoś medyka bądź małą aktywność. Wprowadzi to niepotrzebne psucie czasoprzestrzeni w klanach. Nie przeszkadza mi pojawianie się danych ziół we wszystkich klanach, ponieważ wciąż mamy problem z zebraniem niektórych i w składzikach dawno ich nie widziano, ale wracając do wcześniejszej kwestii - jak dla mnie Ziemie Niczyje są najbardziej neutralną opcją, jaką można byłoby wprowadzić. Nie bawiłabym się w rozrzucanie ich po różnych częściach klanów.

Jestem jednak zdecydowanie za nowymi chorobami. Zioła, które obecnie posiadamy, leczą nawet choroby, których oficjalnie na forum nie ma, a jak dla mnie, powinny się pojawić, jeśli chcemy urozmaicić rozgrywkę. Takie jak bóle głowy czy bóle zęba, a jeśli naprawdę pragniemy czegoś więcej, można pobawić się w stworzenie o wiele więcej chorób.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Trzaskający Mróz 2020-08-31, 23:46, w całości zmieniany 1 raz  
  Statystyki - lvl: 2 | S: 8 | Zr: 5 | Sz: 6 | Zm: 7 | HP: 55 | W: 55 | EXP: 50/200
 
Czujna Łapa
Zaginiony
golden fairy


Klan:
grom

Księżyce: 9 [viii]
Mistrz: żubrza GWIAZDA
Matka: białowąsa
Ojciec: dębowy pień
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2020-09-01, 18:53   
   Wygląd: trans masculine nonbinary | pulchny, całkiem masywny kot o przeciętnej wysokości. Futro długie, złociste z ciemnymi przebłyskami. Ciemna pręga na grzbiecie rozlewa się na boki tworząc gradient. Białe znaczenia na brodzie, piersi, brzuchu i ogonie, a także na wszystkich czterech łapach do połowy ich długości(z ominięciem palców przednich łap). Opuszki czarne, nos różowy, a nad nim jasne, miętowe oczy. Wąsy długie, białe, przy końcach lekko zawinięte do góry. Ogon wiecznie zawinięty nad grzbietem, niemal na niego opadający.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=423065#423065


bardzo mi się podoba pomysł z handlem ziółkami(hihi), szczególnie że wreszcie jest potencjał na jakieś faktyczne interakcje między klanami. generalnie lubię wszystkie zmiany jakie się dotąd pojawiły, bo widać, że administracja próbuje urozmaicić grę na forumku. also nowi samotnicy. @@ luv. :<3:
_________________

- ̗̀xnie byle kto umie się cieszyć byle czymx ̖́-
nie byle co, lecz byle jak, bylebyś ty, byleby być
bylebym mógł o d k u r z y ć .m ó z g choć trochę
i gdy będziesz jak skała zawsze zmieniać się w wodę
xxx
  Statystyki - lvl: 1 | S: 8 | Zr: 6 | Sz: 4 | Zm: 2 | HP: 65 | W: 35 | EXP: 35/100
 
Mętna Łapa
Terminator
agnostic



Klan:
rzeka

Księżyce: 9 [koniec października]
Mistrz: Gęsiopióry
Płeć: kotka
Matka: Barwne Niebo
Ojciec: Leśna Jagoda
Ciąża: nie
Multikonta: Okopcona Gałązka [GK]
Interwencja MG: tak

Wysłany: 2020-09-01, 22:48   
   Wygląd: Bardzo wyrośnięta, ruda, długowłosa kotka. Jest pręgowana tygrysio, ale wzór ginie w gęstym, ciepłym, złoto-pomarańczowym futerku. Najbardziej widoczne pręgi na dość szerokiej, lekko spłaszczonej mordce i długim ogonie, którego sam czubek jest rozjaśniony, prawie biały. Na kryzie wokół szyi i wokół oczu rudo-kremowa sierść. Postawna i zbudowana proporcjonalnie. Posiadaczka krępych łap, dziarsko stąpających po gruncie. Pomimo pokaźnych rozmiarów nie sprawia wrażenia ociężałej - ma dużą świadomość ciała, potrafi je kontrolować. Porusza się pewnym, lekkim, płynnym krokiem. Oczy koloru jasnej zieleni przybrudzonej złoto-brązową poświatą. Sam odcień nie wyróżnia się, szczególnie na tle intensywnego umaszczenia, jednak spojrzenie jest charakterne: inteligentne, podejrzliwe, bystre. Strzeliste uszy, bujne wąsy, łososiowy nos.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....pic.php?t=10279


no więccc, stwierdziłam, że też coś napiszę, a co :3 zdążyłam już mniej więcej ogarnąć artemidę po latach, poza tym nadal czytam te książki |D

[edit i ostrzeżenie: bardzo dużo napisałam na temat medyków, nie chciałam wchodzić w wasze kompetencje i w ogóle, nie miałam takiego zamiaru :o, moja Okopcona Gałązka medykiem była sto lat temu, więc chyba dlatego ten temat w zmianach jakoś mnie zainspirował]

uważam, że cały koncept medyczny, jeśli mogę wypowiedzieć się jako nie-medyk, idzie w dobrym kierunku. generalnie lubię zawsze smaczki, które odwołują się do książkowego klimatu, a takie spotkania medyków, czy 1:1, czy w większych grupach, były tam na porządku dziennym. podobnie jak wymiana medykamentów, prośba o użyczenie zioła w momencie na przykład sytuacji kryzysowej (umierający kot), problem ze zdobyciem konkretnego medykamentu ze względu na, na przykład, zniszczenie ziół, które normalnie były dostępne na danym terenie (upał na przykład, to zresztą dobrze gra z nowymi 'wieściami ze świata').

z tego co pamiętam, zebrania medyków, pomocników, terminatorów odbywały się w każdy nów - uważam, że myśl, żeby wprowadzić też takie, niespontaniczne, ale zaplanowane spotkania, jest dobra (Lśniąca wspominała w pierwszym poście coś na ten temat). rozumiem, że artemida już dawno temu zrezygnowała ze zgromadzeń (zakładam, że głównie ze względów technicznych: w samych ceremoniach długo czeka się na zebranie wszystkich graczy, jest problem z zachowaniem kolejki, no nie ma o czym mówić). jednak takie spotkania medyków nie są aż tak kłopotliwe w realizacji. medycy tam mogliby rozmawiać tam o nieznanych wcześniej chorobach, ziołach, ale też wymienić parę zdań na temat, na przykład, jakiejś, 'wieści ze świata'. wiadomo, że nie wszyscy chcą rozpowiadać prywatne problemy klanu na prawo i lewo, ale byłaby to jakaś z możliwości przepływu informacji. po jakimś czasie taka wiadomość dotarłaby do członków innego klanu i mogłaby jakoś urozmaicić grę. To faktycznie mogłoby w jakimś stopniu wpłynąć na zwiększenie prestiżu rangi Medyka w klanowej hierarchii', jak czytam w UPDATE 9.20. Tak myślę...

PS: (tak technicznie, jeśli teoretycznie myślałabym o forumowym upływie czasu to jedno spotkanie na 2księżyce/miesiąc? lub rzadziej)

Poza tym chyba nie tylko klimat całej gry zyskuje na zmianach, które wprowadziłyście, ale też właśnie jest to technicznie urozmaicające, gdy gra się medykiem. zwykle medycy dużo nie polują (tak mi się wydaje?), nie walczą, chyba związki są nadal zakazane, przynajmniej w teorii (poprawcie mnie jak coś). jasne, muszą leczyć i zbierać medykamenty, ale według mnie taka 'celowość' działań (typu: nie udaję się na granicę, żeby po prostu pogadać z innym kotem, a muszę zdobyć zioło, bo...; czy nawet: muszę dostać się szybko do obozu wrogiego klanu, do medyka, bo jest to ważne spotkanie) czy powtarzalność wyruszania na spotkanie w każdy nów - to dobre urozmaicenie. podważałabym tutaj jeden z powyższych argumentów, że być może takie kontakty międzyklanowe zablokują grę tym postaciom, bo trzeba będzie długo czekać na odpisy. czasem długo czeka się też na odpis kota z tego samego klanu. a medycy to raczej postaci aktywne, ze względu na swoją funkcję, uznawaną za wysoką w hierarchii klanu i potrzebną.

to chyba tyle, generalnie chciałam przesłać ciepłe myśli w związku z tym i zmianami, bo mi osobiście się ta wizja spodobała i to co napisałam to jakiś mój luźny dodatek, jestem ciekawa opinii.
_________________

gdy wiatr popycha zmiany a my świat ten zjadamy

» powiedz kim jutro będziemy jeśli nie hienami «........
m u s z ę..s i ę..n a u c z y ć..j a k..m a l o w a ć..o g i e ń
muszę się obudzić bo inaczej spłonę..
♦ studiuję nowy kunszt sztukę nieufności
rzadko patrzę w oczy i nie chodzę wszędzie w gości ♦
nie podaję łapy i nie jadam z ręki
nie wygląda to dobrze gdy patrzę trzeźwym okiem
ALE W SERCU MAM OGIEŃ I WIEM ŻE MA ON MELODIĘ ◊
  Statystyki - lvl: 1 | S: 5 | Zr: 4 | Sz: 5 | Zm: 6 | HP: 60 | W: 40 | EXP: 60/100
 
Gęsiopióry
Wojownik
Maciek



Klan:
rzeka

Księżyce: 26 (koniec października)
Mistrz: Śliwkowa Pestka
Płeć: kocur
Matka: Mysi Krok
Ojciec: Bukowa Kora
Multikonta: Chaotyczna Łapa (KW), Rwetes (S)
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2020-09-03, 16:13   
   Wygląd: Z Jaja nie wykluło się nic specjalnie imponującego. Kocurek jest dość niski, w dodatku ma niezbyt eleganckie proporcje: krępe łapy, spore stopy, przykrótki ogon, grubą szyję. Do obłego ciała dokładnie przylega krótkie, białe, połyskliwe futerko. Z okrągłej głowy sterczą trochę za małe uszy, a cały portret dominuje trochę za duży nos. Całą tę figurę, na tyle mdłą, że mogłaby przypominać woskową, ożywiają jedynie oczy - żółtozielone, jasne i pełne blasku.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=404640#404640


ja też zdecydowałam się coś napisać, mam nadzieję że jeszcze nie za późno :>

nie jestem Medem, ostatni raz byłam na moim pierwszym koncie Węglowego Piórka, a więc laaata temu. i szczerze mówiąc, podczas mojej aktualnej ani poprzedniej gry na forum nawet nie brałam tego pod uwagę, głównie ze względu na to, że wiążac z dodatkowymi obowiązkami, ranga nie daje dodatkowych profitów, choćby w postaci jakiegoś ciekawego urozmaicenia fabularnego poprzez interakcje z innymi medykami. po przeczytaniu tego, co proponuje update - mam teraz takie "kurcze aż bym sobie pograła medem!". to oczywiście po prostu opinia, zupełnie osobista i arbitralna, ale chciałam się nią podzielić :>

w szczegółach praktycznych właściwie mogłabym powtórzyć to co napisała Mętlik, bo mam takie same przemyślenia, szczególnie na temat zebrań Medyków, więc tylko zostawię odcisk Yayowej łapki pod jej postem ^^
_________________


ludzie tak wiele spraw muszą załatwić
a czas sobie płynie wolno panta rei
do ciebie tylko już nie umiem trafić
k o c h a ć to więcej siebie dać czy mniej


Ostatnio zmieniony przez Gęsiopióry 2020-09-03, 16:14, w całości zmieniany 1 raz  
  Statystyki - lvl: 4 | S: 10 | Zr: 8 | Sz: 8 | Zm: 7 | HP: 75 | W: 45 | EXP: 5/300
 
Mysia Łapa
Terminator
taki to znaczy jaki



Klan:
wicher

Księżyce: 20 (X)
Mistrz: Jagodowa Gałązka
Płeć: kocur
Matka: Zwinny Strumyk [NPC]
Ojciec: Pszeniczny Grzbiet [NPC]
Multikonta: Jasna Kropla (KC) Żurawinowy Nos (KG)
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2020-09-06, 12:00   
   Wygląd: Mysia Łapa nie wygląda może i tak majestatycznie jak za kociaka. Nadal ma długie łapy i dosyć ładne kształty, ale nie jest zbyt chudy. Nie przywykł do ruchu co oczywiście owocuje jako iż jeść je. Na jego nogach zamiast ślicznych mięśni widnieje tłuszcz. Na jego całym ciele on widnieje. Nie utył jakoś bardzo, ale trochę mu brakuje do idealnego Wichrzaka. Jego futro jest śnieżno białe gdzie nie gdzie urozmaicone burymi łatami. Głównie są one na pysku, tyłku i niemalże całym ogonie. Utrzymuje się na dosyć drobnych łapach z różowymi poduszkami. Pod względem wzrostu góruje wśród kotów, bo jest bardzo wysoki. Jego pysk nadal jest gładki i lekko długi, ale na policzkach jest okrągły. Na jego brodzie zbiera się też po woli tłuszczyk, który w przyszłości zmieni się w podbródek, jeśli Mysia Łapa nie zacznie się ruszać. Jego oczy mają dwa kolory - prawe niebieskie, a lewe zielone. Na jego karku można nadal ujrzeć dwie blizny po ataku kruka.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....ghlight=#420950


Ja chciałabym zaproponować, żeby ktoś przejął Drzewo Genealogiczne. Poruszałam już jakiś czas temu ten temat. Z drzewka często się korzystało, a im dłużej będzie stało tym trudniej będzie je potem uzupełniać. Wiadomo, nie jest to jakoś bardzo ważna sprawa, ale wystarczy wyznaczyć osobę/dwie, które by się tym zajęły.
_________________





Ɣ
I'm just a man on the moon
▬ I'm not comin' down anytime soon ◊
I'm just a man on the moon
F e e t.. o f f. the ground
  Statystyki - lvl: 2 | S: 9 | Zr: 7 | Sz: 4 | Zm: 6 | HP: 60 | W: 50 | EXP: 025/150
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Saphic 1.2 created by Sopel & Sklep internetowy | Modified by Foka







Fort Florence











Bleach OtherWorld

SnM: Naruto PBF





Smocze RPG - Smoki Wolnych Stad

HogwartDream



amaimon

vampire-knight

the-avengers