To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Wojownicy

Zasady - Statystyki, poziomy i punkty doświadczenia

Świetlistooki - 2018-05-31, 23:26
Temat postu: Statystyki, poziomy i punkty doświadczenia
STATYSTYKI, POZIOMY I PUNKTY DOŚWIADCZENIA

STATYSTYKI

  • Siła (S) – odpowiada za siłę ataków fizycznych.
  • Zręczność (Zr) – odpowiada za unikanie ciosów przeciwnika i obronę oraz skuteczność ciosów/łapania zwierzyny.
  • Szybkość (Sz) – wskaźnik szybkości i refleksu postaci. Odpowiada głównie za obronę, ale liczy się także podczas ucieczki lub pogoni za przeciwnikiem.
  • Zmysły (Zm) – ta statystyka pomaga przy poszukiwaniu zwierzyny lub ziół.

  • Punkty Życia (HP) – odpowiadają za stan kota. Kiedy spada do połowy, statystyki słabną o 1/4, a gdy spada do 1/4 – statystyki zostają obniżone do 1/2. Gdy postać ma 5 pkt HP – traci przytomność, natomiast gdy HP spadnie poniżej 0 – kot umiera. Wyjątkiem są sparingi. W ich przypadku utrata wszystkich punktów HP oznacza zmęczenie i niezdolność do dalszej walki.
  • Wytrzymałość – określa jak wytrzymały jest kot, ile ruchów w ciągu danej akcji może wykonać. Wytrzymałość jest odejmowana za atakowanie, unikanie, ucieczkę, pogoń i próby łapania zwierzyny. Utrata pewnej ilości Wytrzymałości obniża celność postaci, co skutkuje mniejszą szansą na powodzenie akcji. W razie sparingów i polowań utrata całej Wytrzymałości oznacza zmęczenie i niezdolność do dalszej walki/polowania, w przypadku prawdziwych walk – kot jest wyczerpany i traci przytomność.



POZIOMY, PUNKTY DOŚWIADCZENIA I AWANSE

» Każda postać zaczyna od 1 poziomu (wyjątkiem są samotnicy, o których niżej).
» Aby przejść na kolejny poziom, potrzebna jest odpowiednia ilość exp (punktów doświadczenia).

» Punkty doświadczenia zdobywa się przede wszystkim za akcje z MG – polowania, walki, sparingi lub eventy/nieprzewidziane akcje. Uzyskuje się je także za ukończenie treningu/wytrenowanie terminatora (terminator otrzymuje 100 exp, a mistrz – 50 exp), comiesięczną aktywność (do 30 exp za miesiąc), a czasami także konkursy (symboliczne ilości).
» Przy ukończeniu treningu terminator zyskuje również bonusowy punkt do statystyk. Jaki – zależy od postaci i treningu. Administracja najczęściej kieruje się sugestią mistrza.
» W wypadku zniknięcia terminatora, mistrz prowadzący mu trening otrzymuje odpowiednią ilość exp, zależnie od ilości materiału jaką zdążył z owym terminatorem przerobić. Jeśli jego uczeń wróci w przyszłości i postanowi dokończyć trening - mistrz otrzymuje pozostałą, zaległą część exp (łącznie 50 exp). Tak samo ma się sprawa z terminatorami, którzy zginęli lub zostali wygnani.
» Ponadto każda Gwiazda za przeprowadzoną Ceremonię dostaje 10 exp, a za każde pomniejsze zebranie 5 exp. Jeżeli sytuacja jest wyjątkowa i Ceremonię lub zebranie przeprowadza Medyk/Zastępca, również otrzymuje on exp.

» Progi na kolejne lvle wyglądają następująco:
PROGI napisał/a:
II LVL: 100 EXP
III LVL: 150 EXP
IV LVL: 200 EXP

V LVL: 300 EXP
VI LVL: 400 EXP
VII LVL: 500 EXP
VIII Lvl: 600 EXP

IX Lvl: 750 EXP
X Lvl: 900 EXP
... etc.

» Exp zerują się po przejściu na nowy poziom.

» Przy awansie każda postać otrzymuje + 1 punkt do: siły, zręczności, szybkości i zmysłów, ponadto + 2 punkty do dowolnego rozdzielenia, oraz + 5 punktów do: HP i W.
» Gdy zdobędziesz odpowiednią liczbę exp należy zgłosić się w odpowiednim temacie, by administracja zaakceptowała nowe statystyki. Dopiero wtedy można je wpisać do profilu.


SAMOTNICY

» Samotnicy bardzo często są tworzeni jako dorosłe postaci, które powinny mieć w założeniu jakieś doświadczenie. Dlatego właśnie na start otrzymują wyższy level, zależny od wieku postaci.
Cytat:
1 - 19 księżycy: I LVL
20 - 39 księżycy: II LVL
40 - 69 księżycy: III LVL
70 + : IV LVL

» Należy pamiętać, że jest to premia jedynie na rozpoczęcie rozgrywki i liczy się wiek w chwili rozpoczęcia gry. Później należy zbierać punkty doświadczenia jak zwykle.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group